Életlátás Lelki Egészség Műhely

- a teljesebb életért!

E R D Ő F Ü R D Ő Z É S 

2019. július 04. 14:36 - Életlátás

E R D Ő F Ü R D Ő Z É S
Mind a mai napig elvarázsol az erdő gyönyörűsége. Gyerekkoromban ösztönösen éreztem, hogy jó nekem ott. Sokat voltam a természetben, ültem a nagy fűben és néztem a virágokat, a bogarakat, madarakat, játszottam a lombok között beszűrődő csinytalan árnyékokkal, éreztem a finom szellőt...
Csak úgy jelen voltam, testemmel-lelkemmel benne az erdő csendesen lüktető életében - mindeközben kapcsolatban és egységben önmagammal. Szerettem nagyon ezt az állapotot. Akkor ezt még nem tudtam, hogy ez egy japán módszer és mára neve is van: "erdőfürdőzés" (sinrin-joku). 
Tudományos kutatások bizonyítják a szervezetre gyakorolt számtalan pozitív élettani hatását: csökkenti a stresszt, a vérnyomást, a depressziót, növeli az energiaszintet, erősíti az immunrendszert, segíti az alvást. Lélektani hatása is intenzív: intuícióink erősödnek, növeli az életerőt, a belső békét, nyugalmat, boldogságérzést, a letisztult gondolkodást, az önmagunkhoz kapcsolódást. 
Mindössze "csak" erdőre van szükség! 
Itt a nyár! Menjünk ki az erdőbe, fürdőzzünk meg benne! Írjatok, mit tapasztaltatok!

dazzle.jpg

/facebook.com/eletlat, facebook.com/artedines, instagram.com/artedines

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletlatas.blog.hu/api/trackback/id/tr3414925896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása